Aplikacja Maintenance & Care do zarządzania zadaniami i zasobami ludzkimi.
Skutecznie planuj i kontroluj pracę Twoich zespołów.

Co zyskasz dzięki proMaC?

proMaC to aplikacja, która ułatwi zarządzanie zasobami ludzkimi, zadaniami i projektami. System jest niezwykle prosty, a zarazem posiada wszystko to, czego potrzebujesz, aby śledzić i zarządzać pracą zespołu. Aplikacja przeznaczona jest dla pracowników recepcji, działu technicznego i służby pięter.

Jakie są funkcjonalności aplikacji?

  • Przypisanie zadań do osób lub grup odpowiedzialnych za ich wykonanie
  • Statusy (nowe, przypisane, w toku, wykonane, odebrana praca) pozwalają odczytywać stan realizacji zadań
  • Moduł notatek, deadline, automatyczne rejestrowanie aktywności (logi) pozwalają szybko zarządzać i kontrolować pracę lub wygenerować raport z pełną historią działań
  • Nakładka CARE – zarządzanie reputacją

 Napisz do nas za pomocą formularza poniżej aby być na bieżąco!

 

Skontaktuj się z nami!

Chcesz dowiedzieć się więcej o proMaC? 
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza

    Sprawdź inne

    produkty i usługi

     

    REVENUE MANAGEMENT
    SYSTEM

    Oprogramowanie do zarządzania
    i optymalizacji przychodów.

    Skutecznie je zwiększa, oszczędza czas i koszty.

     

    SZKOLENIA DLA HOTELARZY

    Praktyczne kursy i warsztaty, gdzie eksperci z różnych dziedzin hotelarstwa przekazują swoją wiedzę.

     

    DORADZTWO REVENUE MANAGEMENT

    Outsourcing Revenue Management.
    Pre-opening hotelu, konsulting, audyt i wdrażanie sprawdzonych procesów RM.