Blog

Tutaj znajdziesz aktualności o Qualpro, informacje dot. trendów hotelarskich oraz różne artykuły edukacyjne.

Forum Horeca Idea 2022 – Wycena zapytań grupowych

Forum Horeca Idea 2022 – Wycena zapytań grupowych

Zapytania grupowe… na pewno nie obce są Wam rozważania nad ich wycenami.  Ale czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jakie potencjalne straty może przynieść przyjęcie nowego zapytania grupowego? Podczas ofertowania grupy patrzymy oczywiście na potencjalne przychody i...

czytaj dalej
Segmentacja w hotelu cz. 3

Segmentacja w hotelu cz. 3

Z czego wynikają błędy w segmentacji i jakie są najczęstsze? Istnieje wiele możliwości, ale najczęściej nieprawidłowości wynikają z poniższych przyczyn: braku definicji i jasno określonych kryteriów segmentacyjnych błędów ludzkich (niedokładność, brak czasu)...

czytaj dalej
Segmentacja w hotelu cz.2

Segmentacja w hotelu cz.2

Ile powinna wynosić ilość segmentów w moim hotelu? Prawidłowa odpowiedź brzmi: to zależy. Od profilu hotelu, czyli rodzajów klientów i tego, jak można ich podzielić. Podstawowy 4 segmentowy podział już przedstawiliśmy, ale trzeba powtórzyć, że jest to ujęcie, które...

czytaj dalej
Segmentacja w hotelarstwie cz. 1

Segmentacja w hotelarstwie cz. 1

  Czy w każdym hotelu powinno stosować się segmentację? Do czego ona służy? Jakie są skutki wadliwych kryteriów segmentacyjnych? Jakie są najczęstsze błędy przy budowaniu segmentacji? Jak najlepiej analizować i wykorzystać zebrane dane? Oto kilka kwestii, które...

czytaj dalej
Budowanie strategii cenowej hotelu – aspekt konkurencji

Budowanie strategii cenowej hotelu – aspekt konkurencji

Wyobraźmy sobie, że otwieramy hotel na nieznanym nam rynku. Nie mamy danych historycznych, raportów STR i innych punktów odniesienia mówiących o tym jak „zachowuje się” popyt w tej destynacji. Jedno z wielu zadań procesu preopeningowego, to opracowanie polityki...

czytaj dalej
Roibos jako „Game Changer” w branży hotelarskiej

Roibos jako „Game Changer” w branży hotelarskiej

ROIBOS to start up, nowy gracz na rynku turystyki, którego model biznesowy może zrewolucjonizować branżę, a w  każdym razie na pewno spowodować przedefiniowanie utartych form działania niektórych jej uczestników. To hiszpański podmiot, który  działa na...

czytaj dalej
Jak chronić mocne terminy w hotelach? cz.3

Jak chronić mocne terminy w hotelach? cz.3

Wracamy do tematu optymalizacji najsilniejszych okresów. Omówiliśmy kwestie: cen, segmentacji, zarządzania kanałami i stosowania restrykcji. To wciąż nie wszystko, co w temacie ochrony oraz maksymalizacji przychodu, hotel może i powinien zrobić. Kolejne pytanie brzmi:...

czytaj dalej
Jak chronić mocne terminy w hotelach? cz.2

Jak chronić mocne terminy w hotelach? cz.2

Podnieśliśmy ceny, zablokowaliśmy niechciane segmenty. Czy to wszystko? Nic bardziej mylnego. A co z kanałami rezerwacji? Przecież, skoro w analizowanym terminie będzie bardzo duży popyt, to w realiach hotelarskich oznacza, że goście będą próbowali dokonać swojej...

czytaj dalej

Dowiedz się również
o naszych innych produktach i usługach

 

REVENUE
MANAGEMENT
SYSTEM

Technologia do zarządzania i optymalizacji przychodów. Popraw wskaźniki, nie trać czasu i oszczędź koszty.

 

SZKOLENIA
DLA HOTELARZY

Praktyczne kursy
i warsztaty. Eksperci
z różnych dziedzin hotelarstwa dzielą się swoim know-how.

Poszerz swoje kompetencje!

 

DORADZTWO

Indywidualne i praktyczne wsparcie w zakresie zarządzania przychodami. Konsulting, audyt i wdrażanie procesów.

Poznaj nas!

 

Maintenance
& Care System

Aplikacja do zarządzania zadaniami i zasobami ludzkimi. Skutecznie planuj
i kontroluj pracę Twoich zespołów.