Aplikacja Maintenance & Care do zarządzania zadaniami i zasobami ludzkimi.
Skutecznie planuj i kontroluj pracę Twoich zespołów.

Co zyskasz dzięki proMaC?
proMaC to aplikacja, która ułatwi zarządzanie zasobami ludzkimi, zadaniami i projektami. System jest niezwykle prosty, a zarazem posiada wszystko to, czego potrzebujesz, aby śledzić i zarządzać pracą zespołu. Aplikacja przeznaczona jest dla pracowników recepcji, działu technicznego i służby pięter.
Jakie są funkcjonalności aplikacji?
- Przypisanie zadań do osób lub grup odpowiedzialnych za ich wykonanie
- Statusy (nowe, przypisane, w toku, wykonane, odebrana praca) pozwalają odczytywać stan realizacji zadań
- Moduł notatek, deadline, automatyczne rejestrowanie aktywności (logi) pozwalają szybko zarządzać i kontrolować pracę lub wygenerować raport z pełną historią działań
- Nakładka CARE – zarządzanie reputacją
Napisz do nas za pomocą formularza poniżej aby być na bieżąco!
Skontaktuj się z nami!
Chcesz dowiedzieć się więcej o proMaC?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
Sprawdź inne
produkty i usługi
REVENUE MANAGEMENT
SYSTEM
Oprogramowanie do zarządzania
i optymalizacji przychodów.
Skutecznie je zwiększa, oszczędza czas i koszty.
SZKOLENIA DLA HOTELARZY
Praktyczne kursy i warsztaty, gdzie eksperci z różnych dziedzin hotelarstwa przekazują swoją wiedzę.
DORADZTWO REVENUE MANAGEMENT
Outsourcing Revenue Management.
Pre-opening hotelu, konsulting, audyt i wdrażanie sprawdzonych procesów RM.